27ное/130

Испански чрез петте сетива и социалните мрежи

P1120209

На 16 ноември 2013г. испански преподаватели на Форум участваха в семинар за обмен на практически опит в преподаването и усвояването на чужди езици. Презентациите, изнесени от испанските ни колеги, бяха изключително интересни и полезни за това да направим учебния процес на нашите курсисти по-приятен и ефективен.

Първата лекция беше на тема „Испански чрез петте сетива”, представена от Мариа Исабел Леал Морено, учител по испански в Национално училище „Юлиа Асдеу” в Букурещ – Румъния. Тя обясни какво е значението на така наречените „разсейващи елементи” (distractores) в учебния процес. Бяха представени няколко предложения за работа не само на съдържанието по Испански език, а също и на Култура и цивилизация, с ученици от различни нива. Научихме полезни съвети за Теорията за множествената интелигентност на Хауърд Гарднър, както и за прилагането на сугестопедичния метод на Проф. Лозанов – използване на 5-те сетива в процеса на обучение (използване на хранителни продукти, музика, филми, видео, театрални сцени и други).

Втората лекция беше на тема „Edmodo: Усвояване и социални мрежи”, представена от Йоланда Руис Пино, преподавател по испански език в Национално училище Карол I в Крайова – Румъния. Чрез платформата Edmodo се търси път, по който да се интегрират социалните мрежи в света на обучението.

Третата лекция беше на тема „Технологиите в усвояването на учебния материал: блогове и интегриране на средства”, представена ни от Висенте Лопес-Бреа Фернандес, Съветник по образователните въпроси в Румъния. Благодарим на Висенте за страхотното обучение! Той ни представи модел за работа в екип „в облака”, интегрирайки он-лайн и личните средства в блог с учебна цел.  Вече знаем да работим с Google Drive, да използваме това приложение за създаване на анкети, въпросници, изпитни материали, видеопрезентации, блогосфери и други.

Още веднъж благодарим на Посолството на Испания за предоставената възможност и оставаме в очакване на нови съвместни инициативи!

Коментари (0) Връзки за обратно следене (0)

Няма все още коментари.


Оставете коментар

Все още няма връзки за обратно следене.